Τρίτη, 15 Μαΐου 2018

Oι 20 αλήθειες που πρέπει να γνωρίζετε ΜΕΡΙΚΕΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ


Oι 20 αλήθειες που πρέπει ναγνωρίζετε 


ΜΕΡΙΚΕΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Είναι το περπάτημα εξίσου αποδοτικό με το τρέξιμοΗ τηλεόρασηβλάπτει την όρασηΤα αβγά ανεβάζουν την χοληστερίνηΠοιοκρασί είναι καλύτεροΤο λευκό ή το κόκκινοΒοηθάει το γιαούρτιστην πέψηΟι λευκαντικές οδοντόκρεμες λευκαίνουν όντως τα δόντια; Μάθετε όλες τις απαντήσεις σε 20 βασικά ερωτήματα.
  • Είναι αποτελεσματικά τα σιρόπια για τον βήχα;
ΟχιΤο 2006 η αμερικανική ιατρική ένωση συμφώνησε πως ηπλειοψηφία των σιροπιών δεν είναι αποτελεσματική επειδήπεριέχουν πολύ μικρή δοσολογία των συστατικών πουκαταπολεμούν το βήχα. Τα μόνα σιρόπια που ανακουφίζουν απότο βήχα είναι εκείνα που περιέχουν αντισταμινικά.
  • Η κατανάλωση ζάχαρης προκαλεί υπερδραστηριότητα στα παιδιά;
ΟχιΗ μελέτη 23 ερευνών απέδειξε ότι η ζάχαρη δεν επηρεάζειστο ελάχιστο τη συμπεριφορά των παιδιών.
  • Τα ζαχαρούχα αναψυκτικά οδηγούν στον διαβήτη;
ΝαιΕρευνα της Αμερικανικής Φαρμακευτικής ομοσπονδίαςέδειξε πως οι γυναίκες που έπιναν ένα ή περισσότερα ζαχαρούχα αναψυκτικά την ημέρα αύξησαν κατά 83% τις πιθανότητες να πάθουν διαβήτη τύπου 2.
  • Χρειάζομαι αντηλιακό με δείκτη προστασίας πάνωαπό 30;
ΟχιΤα αντηλιακά με δείκτη προστασίας 30 μπλοκάρουν το 97% των βλαβερών υπεριωδών ακτίνωνΟ μεγαλύτερος δείκτηςπροστασίας δεν προσφέρει απολύτως τίποτα. Αυτό μου μετράείναι το αντηλιακό σας να καλύπτει τόσο της UVA όσο και τις UVB ακτίνες του ήλιου.
  • Το όξινο γλουταμινικό νάτριο που περιέχεται στοκινέζικο φαγητό προκαλεί πονοκεφάλους;
ΟχιΔεν αποδεικνύεται καμία σχέση του συστατικού αυτού με τηδημιουργία πονοκεφάλωνΗ ψευδής αυτή αντίληψηδημιουργήθηκε τη δεκαετία του '60 όταν μικρές εμβέλειας καιλανθασμένες εκθέσεις συνέδεσαν το γλουταμινικό νάτριο με πονοκεφάλους πελατών κινέζικων εστιατορίων.
  • Παχαίνουν οι ξηροί καρποί;
ΟχιΜολονότι το 75% ενός ξηρού καρπού αποτελείται από λίπος,η κατανάλωσή τους δεν συνεπάγεται αυτόματα πως θα παχύνετε.Σημασία έχει η ποσότητα που θα φάτε. Οι ξηροί καρποίπεριλαμβάνουν υγιές λίπος που είναι απαραίτητο από τονοργανισμό.
  • Είναι το περπάτημα εξίσου αποδοτικό με το τρέξιμο;
ΝαιΟι έρευνες δείχνουν πως η διάρκεια της άσκησης - και τοκαύσιμο των θερμίδων - είναι πιο σημαντική από την ένταση τηςπροπόνησηςΤο τρέξιμο είναι ένας πολύ αποτελεσματικόςτρόπος άσκησης, αλλά όχι απαραίτητα ο καλύτεροςΕρευνεςδείχνουν ότι το περπάτημα με ένα μέσο ρυθμό και το τρέξιμοέχουν τα ίδια οφέλη για τον οργανισμό, αρκεί να καταναλώνουντην ίδια ποσότητα ενέργειας.
  • Είναι η κατανάλωση χυμών εξίσου καλή με τηνκατανάλωση φρούτων;
ΟχιΤο να τρως φρούτα έχει μεγαλύτερα διατροφικά οφέλη απότην κατανάλωση χυμώνΚι αυτό επειδή όταν υγροποιείς τα φρούτα χάνεις τις βιταμίνες της φλούδας και των ινών.
  • Είναι όλα τα πολύσπορα είδη ψωμιού καλύτερα απότο άσπρο ψωμί;
Δεν είναι όλα τα πολύσπορα, τα μαύρα ψωμιά το ίδιοΤο ψωμίολικής άλεσης που περιέχει όλα τα μέρη του πυρήνα του κόκκουπου είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες, είναικαλύτερα. Ορισμένα μαύρα ψωμιάόμως, είναι απλώς άσπραψωμιά με λίγη καραμέλα χρωματισμού για να πλασάρονται ωςυγιεινά.
  • Μπορεί ένα υδρομασάζ να σε αρρωστήσει;
ΝαιΤα υδρομασάζ, ειδικά εκείνα σε σπα, ξενοδοχεία καιγυμναστήρια, είναι τα τέλεια μέρη επώασης μικροβίωνΤο νερόδεν είναι αρκετά ζεστό για να σκοτώσει τα βακτήρια. Αντίθετα, είναι στην κατάλληλη θερμοκρασία για να βοηθήσει στηνανάπτυξη των μικροβίωνΗ πιο επικίνδυνη αρρώστια που μπορείνα κολλήσει κανείς από ένα τζακούζι είναι ένα είδος πνευμονίαςπου λέγεται η νόσος του λεγεωνάριουΑπό αυτή αρρώστησανπερισσότερα από 100 άτομα στη έπαυλη του Playboy το 2011.
  • Ο καφές προκαλεί καρκίνο;
ΟχιΤη δεκαετία του '80 μια έρευνα συνέδεσε την κατανάλωσηκαφέ με τη πρόκληση καρκίνου στο πάγκρεαςΚάτι τέτοιο δενισχύειΑπεναντίας ο καφές ο έχει ευεργετικές ιδιότητες στοπεριορισμό των πιθανοτήτων εκδήλωσης διαβήτηΠάρκινσον,καρκίνου στο συκώτι, ενώ βοηθά και στην κατάθλιψη.
  • Τα αβγά ανεβάζουν τα επίπεδα χοληστερίνης;
ΟχιΠαρότι τα αβγά είναι γεμάτα χοληστερίνηοι πρόσφατεςέρευνες έδειξαν πως τα κορεσμένα λιπαρά επηρεάζουνπερισσότερο τον δείκτη χοληστερίνης από τα φαγητά πουπεριέχουν χοληστερίνη.
  • Μπορεί κανείς να πίνει πάρα πολύ νερό;
ΝαιΕίναι πάρα πάρα πολύ σπάνιο να πεθάνει κανείς από τοπολύ νερόΗ πόση μεγάλης ποσότητας νερού μπορεί να προκαλέσει τη λεγόμενη δηλητηρίαση του νερού που συμβαίνειεπειδή αραιώνει τη συγκέντρωση του νατρίου στο αίμα και οδηγείσε μια κατάσταση γνωστή ως υπονατριαιμία. Τα συμπτώματα τηςυπονατριαιμίας κυμαίνονται από ναυτία και σύγχηση ωςσπασμούς. Γι αυτό σε απαιτητικές προπονήσεις να καταναλώνετευγρά με ηλεκτρολύτες.
  • Βοηθάει το γιαούρτι στα προβλήματα πέψης;
ΝαιΟ οργανισμός μας για να χωνέψει είναι γεμάτοςμικροοργανισμούςΟρισμένους καλούς κι άλλους κακούςΤογιαούρτι περιέχει ευεργετικά βακτήρια που λέγονται προβιοτικάκαι βοηθούν στη σωστή ισορροπία του οργανισμούΤα προβιοτικά βοηθούν σε δυσκοιλιότητα και διάρροια.
  • Οι λευκαντικές οδοντόκρεμες βοηθούν περισσότεροστη λεύκανση των δοντιών από τις κοινέςοδοντόκρεμες;
ΟχιΠεριέχουν κάποια συστατικά που μπορεί να κάνουν τα δόντια σας να δείχνουν πιο λευκά αφαιρώντας τους «λεκέδες».Στην πραγματικότητα, όμως δεν λευκαίνουν τα δόντια.
  • Είναι ασφαλές να τοποθετήσεις πλαστικά σκεύη σε φούρνο μικροκυμάτων;
ΝαιΑρκείβέβαια, να έχουν την ένδειξη «ασφαλές γιαμικροκύματα». Τα χημικά που περιέχουν δεν εισχωρούν μέσα στοφαγητό.
  • Μπορεί η τηλεόραση να καταστρέψει την όρασή σας;
ΟχιΠρόκειται για μύθο που ξεκίνησε τη δεκαετία του '50 όταν οιτηλεοράσεις εξέπεμπαν ακτινοβολία. Οι καινούριες τηλεοράσειςμπλοκάρουν τις επιβλαβείς εκπομπές.
  • Είναι το κόκκινο κρασί καλύτερο από το λευκό κρασί;
ΝαιΤο κόκκινο κρασί περιέχει μεγαλύτερη ποσότηταρεσβερατρόλης, ενός αντιοξειδωτικού που βρίσκεται στο φλοιότου σταφυλιού και καταπολεμά ασθένειες που σχετίζονται με τηγήρανση.
  • Είναι το εμφιαλωμένο νερό καλύτερο από το νερό τηςβρύσης;
ΟχιΤο εμφιαλωμένο νερό δεν είναι ούτε πιο ασφαλές ούτε πιοκαθαρό μολονότι είναι πιο ακριβό. Για την ακρίβεια τοεμφιαλωμένο είναι πιο εύκολο να μολυνθεί, διότι ενώ προέρχεταιαπό τις ίδιες πηγές με το νερό της βρύσης, ελέγχεται για προσμείξεις μόνο μια φορά την εβδομάδα ή το μήνα, ενώ οιδημόσιες παροχές νερού ελέγχονται καθημερινά.
  • Το λάδι μπορεί να αποτρέψει μια καρδιακήπροσβολή;
ΝαιΤο καλής ποιότητας έξτρα παρθένο ελαιόλαδο περιέχειπολυφενόλες και αντιοξειδωτικά που μειώνουν τον κίνδυνοκαρδιακών παθήσεωνΤα περισσότερα λάδια μαζικήςπαραγωγής έχουν μειωμένες πολυφενόλες λόγω κακήςσυγκομιδής των καρπώνκακής φύλαξης και μαζικήςεπεξεργασίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου